niedziela, 8 września 2013

Trening

dawno nie pisałam ale wiecie szkoła...

Za to wczoraj ćwiczyłam z noną różne sztuczki chyba nie wyszło to najlepiej ale było extra!
No to zacznijmy od sztuczki : ,, Nona i przeszkoda"
W tej sztuczce chodzi o przeskoczenie styropianowej belki ( belki to styropian od opakowania nowej lodówki)
No to zobaczcie jak to nam wyszło :-)
Kamera zmieniła mi głos xD


teraz sztuczka pt. : ,,Tunel śmierci" xD
W tej sztuczce nona przechodzi przez ,, tunel śmierci"
no to patrzać na to:

teraz jeszcze sztuczka ,, Nona znajdź to"w tej sztuczce  nonie ukryłam smakołyk najpierw w doniczce a później w siatce zobaczymy czy da radę go wydostać!

no i z siatką:
mam też zdjęcia :

























Pozdrawiamy jaga03 & Nona

1 komentarz:

  1. Z doniczką ci się nie udało, bo jest za ciężka jak dla psa ;) Chyba...

    OdpowiedzUsuń