niedziela, 1 września 2013

nona hop!

Przepraszam, że wczoraj nie pisałam ale mam za to fajny film!
zobaczcie co wczoraj było:

Wczoraj byliśmy na spacerku jak zawsze ale również nauczyłam Nonę razem z BRATEM skakać do piłki!
Zrobiłam filmik jak nona to robi i go wstawiam poniżej:
Może nie jest długi ale coś widać xD
no i zdjęcie jak nona przymierza się do skoku:

Mam też zdjęcia i ze spaceru i z ogrodu!
Oto one:






































sweet!














Wczoraj było super świetnie się bawiłam no i sobie poskakałam!  Wreszcie mogłam zaszaleć!

3 komentarze:

  1. filmik jest obcięty trochę przepraszam więc za ten przeskok ale musiałam wyciąć twarz mojego brata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak. To jest sznaucerek prawda? A filmik i tak jest fajny ;D
    Mrs.Marchewka z ZSM

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki. Tak to sznaucer średni

    OdpowiedzUsuń